Subscribe

RSS Feed (xml)


design by

zen-design!

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

Βαθιές ακοές.

ΕΔΩ «ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ» ! Μ΄ ΑΚΟΥΤΕ ?...

Τις τελευταίες ημέρες ασχολείστε, συνέχεια, μαζί μου… Μιλάτε για μένα στα τηλεπαράθυρα, με γράφετε στα πρωτοσέλιδά σας, αναλύετε το ρόλο μου στα άρθρα σας… Ανεξάρτητα από το γεγονός, πως μου τα σούρνετε, θάπρεπε, ίσως, να νοιώθω κολακευμένος, αν δεν ήμουν ψυλλιασμένος και καλός γνώστης του ποιόν σας, των μεθόδων σας και των στόχων σας…
Ποιος είμαι και ποιοι είστε, κύριοι, όψιμοι υποστηριχτές, τάχα, του Γιώργου και της ανοικτής πολιτικής του ; Από πού έρχομαι κι από πού πηγάζετε ; Ποιος ο κατηγορούμενος – εγώ – και ποιοι οι κατήγοροι – εσείς ?
>>>> Γιά να Διαβάσετε περισσότερα...κλικ στην πηγή




Διάβασε σχετικά και
Μετακόμιση...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα...

Διαβαστηκαν περισσοτερο

Σελίδες

Ετικέτες

Το δίκαιο, πάντα προϋποθέτει κανόνες εφαρμογής. Αλλά ο πρώτος, (από όλους τους κανόνες), είναι πως δεν επιτρέπεται κανείς να τους αλλάζει, κάθε φορά, σύμφωνα με τα μέτρα του...
(κλικ) Καραμούζα ΑΣΕΠ για τον Δήμο Κορυδαλλού

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ