Κυριακή 31 Μαΐου 2009
ΜΑΥΡΟΓΥΑΛΟΥΡΟΙ.
Αναδημοσίευση
Ευτυχώς τα ηλεκτρονικά μέσα που υπάρχουν σήμερα μπορούν να γίνουν αδιάψευστοι μάρτυρες για γεγονότα , που όσο κι αν προσπαθεί κανείς να διαστρεβλώσει, το μόνο που πετυχαίνει είναι να εκτίθεται και να αποδεικνύει την αναξιοπιστία του. Μπορεί κανείς με τη βοήθεια του Google Εarth να δει φωτογραφίες από δορυφόρο με απίστευτες λεπτομέρειες, τραβηγμένες οι περισσότερες το Σεπέμβρη και Νοέμβρη του 2003, άλλες (πολύ λίγες) το αργότερο τον Ιούλιο του 2005 και να διαπιστώσει, τι μέρος της Εγνατίας οδού ήταν ήδη κατασκευασμένο το 2004. ( Όταν ζουμάρει κανείς στο Google earth σε ένα κομμάτι της Εγνατίας, εμφανίζεται κάτω αριστερά η ημερομηνία που τραβήχθηκε η φωτογραφία).Μπορεί κανείς με τον ίδιο τρόπο να δει σε ποια κατάσταση ήταν και οι κάθετοι άξονες στην περιοχή του και να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την πρόοδο που είχαν. Σχεδόν δύο χρόνια μετά την ανάληψη της εξουσίας από τη Ν.Δ. δεν εκτελούνταν έργα, γιατί μας έλεγαν ότι αλλάζουν τους Μαθηματικούς τύπους για τις αναλήψεις τους.(Στην ουσία ήταν το χρονικό διάστημα που ανακατανέμονταν το μοίρασμα της πίττας) Επειδή τυχαίνει να διασχίζω τα τελευταία 33 χρόνια τουλάχιστον 6 φορές το χρόνο τη διαδρομή Ορεστιάδας -Ιωαννίνων με απόλυτη βεβαιότητα μπορώ να πω ότι η φωτογραφία ανταποκρίνεται πλήρως στην κατάσταση που υπήρχε εκεί το 2004. Αν μάλιστα ζουμάρει κανείς σε ολόκληρη τη διαδρομή θα παρατηρήσει ότι σε πολλά τμήματα που δεν ήταν ακόμα έτοιμο το οδόστρωμα ήταν ήδη έτοιμες πολλές σήραγγες και γέφυρες κατά μήκος της Εγνατίας, κάτι που παρατηρούσαμε στο ταξίδι μας.
Αν μετρηθεί το τμήμα της Εγνατίας που χρησιμοποιούσαμε ήδη οι οδηγοί (το μέτρησα με ακρίβεια εκατοστού με τη βοήθεια που δίνει το Google Εarth) θα διαπιστωθεί ότι είναι 475 χιλιόμετρα. Το συνολικό μήκος της Εγνατίας είναι 650 χιλιόμετρα. Τα 475 χιλιόμετρα με τα Μαθηματικά που ξέρω ( αγνοώ , αν μετά το 0+0=14 του Μητσοτάκη άλλαξε κάτι και στον υπολογισμό των ποσοστών) είναι το 73% των 650 και το υπόλοιπο μέχρι το 100% είναι 27%. Δηλαδή , αν υποθέσουμε ότι η Ν.Δ. ολοκλήρωσε το υπόλοιπο κομμάτι της Εγνατίας οδού , αυτό δε μπορεί να είναι περισσότερο από το 27% του έργου. Ακούγοντας λοιπόν τον πρωθυπουργό και τον υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ (που προσπάθησε να μαζέψει λίγο τα πράγματα) στο πανηγύρι που έστησαν μπροστά σε μια γέφυρα της Εγνατίας, για να προβάλλουν το "έργο" τους, απέναντι στις "μακέτες" των προκατόχων τους, μπορεί να ξεγελάει τους μη έχοντες δική τους εικόνα , αλλά για κάποιον που ξέρει προκαλεί αλγεινή αίσθηση το ψέμα και το απύθμενο θράσος. Παρουσιάζουν, σαν γνήσιοι μαυρογυαλούροι, ένα έργο σαν δικό τους , όταν όλοι ξέρουμε τη μικρή τους συμμετοχή σ' αυτό.
Όσο για τους κάθετους άξονες; Δεν έχω προσωπική εικόνα για την υπόλοιπη Ελλάδα , αλλά αν προχωρούν, σαν αυτόν που διασχίζει το Νομό μας, δε χρειάζεται να κάνω κανένα σχόλιο. Έχουμε όλοι μας ίδια άποψη και αν οι κομπασμοί των κυβερνώντων και η περηφάνια για το "έργο" τους περιλαμβάνει και αυτό που βλέπουμε εμείς , τότε μάλλον υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.
Χρήστος Χ στο blog ΛΙΓΑΠΟΛΑ
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ : Ο ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΟΝ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
Ευτυχώς τα ηλεκτρονικά μέσα που υπάρχουν σήμερα μπορούν να γίνουν αδιάψευστοι μάρτυρες για γεγονότα , που όσο κι αν προσπαθεί κανείς να διαστρεβλώσει, το μόνο που πετυχαίνει είναι να εκτίθεται και να αποδεικνύει την αναξιοπιστία του. Μπορεί κανείς με τη βοήθεια του Google Εarth να δει φωτογραφίες από δορυφόρο με απίστευτες λεπτομέρειες, τραβηγμένες οι περισσότερες το Σεπέμβρη και Νοέμβρη του 2003, άλλες (πολύ λίγες) το αργότερο τον Ιούλιο του 2005 και να διαπιστώσει, τι μέρος της Εγνατίας οδού ήταν ήδη κατασκευασμένο το 2004. ( Όταν ζουμάρει κανείς στο Google earth σε ένα κομμάτι της Εγνατίας, εμφανίζεται κάτω αριστερά η ημερομηνία που τραβήχθηκε η φωτογραφία).Μπορεί κανείς με τον ίδιο τρόπο να δει σε ποια κατάσταση ήταν και οι κάθετοι άξονες στην περιοχή του και να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την πρόοδο που είχαν. Σχεδόν δύο χρόνια μετά την ανάληψη της εξουσίας από τη Ν.Δ. δεν εκτελούνταν έργα, γιατί μας έλεγαν ότι αλλάζουν τους Μαθηματικούς τύπους για τις αναλήψεις τους.(Στην ουσία ήταν το χρονικό διάστημα που ανακατανέμονταν το μοίρασμα της πίττας) Επειδή τυχαίνει να διασχίζω τα τελευταία 33 χρόνια τουλάχιστον 6 φορές το χρόνο τη διαδρομή Ορεστιάδας -Ιωαννίνων με απόλυτη βεβαιότητα μπορώ να πω ότι η φωτογραφία ανταποκρίνεται πλήρως στην κατάσταση που υπήρχε εκεί το 2004. Αν μάλιστα ζουμάρει κανείς σε ολόκληρη τη διαδρομή θα παρατηρήσει ότι σε πολλά τμήματα που δεν ήταν ακόμα έτοιμο το οδόστρωμα ήταν ήδη έτοιμες πολλές σήραγγες και γέφυρες κατά μήκος της Εγνατίας, κάτι που παρατηρούσαμε στο ταξίδι μας.
Αν μετρηθεί το τμήμα της Εγνατίας που χρησιμοποιούσαμε ήδη οι οδηγοί (το μέτρησα με ακρίβεια εκατοστού με τη βοήθεια που δίνει το Google Εarth) θα διαπιστωθεί ότι είναι 475 χιλιόμετρα. Το συνολικό μήκος της Εγνατίας είναι 650 χιλιόμετρα. Τα 475 χιλιόμετρα με τα Μαθηματικά που ξέρω ( αγνοώ , αν μετά το 0+0=14 του Μητσοτάκη άλλαξε κάτι και στον υπολογισμό των ποσοστών) είναι το 73% των 650 και το υπόλοιπο μέχρι το 100% είναι 27%. Δηλαδή , αν υποθέσουμε ότι η Ν.Δ. ολοκλήρωσε το υπόλοιπο κομμάτι της Εγνατίας οδού , αυτό δε μπορεί να είναι περισσότερο από το 27% του έργου. Ακούγοντας λοιπόν τον πρωθυπουργό και τον υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ (που προσπάθησε να μαζέψει λίγο τα πράγματα) στο πανηγύρι που έστησαν μπροστά σε μια γέφυρα της Εγνατίας, για να προβάλλουν το "έργο" τους, απέναντι στις "μακέτες" των προκατόχων τους, μπορεί να ξεγελάει τους μη έχοντες δική τους εικόνα , αλλά για κάποιον που ξέρει προκαλεί αλγεινή αίσθηση το ψέμα και το απύθμενο θράσος. Παρουσιάζουν, σαν γνήσιοι μαυρογυαλούροι, ένα έργο σαν δικό τους , όταν όλοι ξέρουμε τη μικρή τους συμμετοχή σ' αυτό.
Όσο για τους κάθετους άξονες; Δεν έχω προσωπική εικόνα για την υπόλοιπη Ελλάδα , αλλά αν προχωρούν, σαν αυτόν που διασχίζει το Νομό μας, δε χρειάζεται να κάνω κανένα σχόλιο. Έχουμε όλοι μας ίδια άποψη και αν οι κομπασμοί των κυβερνώντων και η περηφάνια για το "έργο" τους περιλαμβάνει και αυτό που βλέπουμε εμείς , τότε μάλλον υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.
neagenia - ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ:
Εγνατία οδός,
Η Ευρώπη μπορεί πιο ανθρώπινα,
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Διαβαστηκαν περισσοτερο
-
🔽 Καλλιόπη Κατσουράνη ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ Γεννήθηκα το Σεπτέμβριο του 1967. Γονείς μου είναι ο Νίκος και η Κατερίνα Κατσουράνη. Έχ...
-
ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΛΙΝΟ (ΚΥΡΙΑΚΗ 02/12/07) ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΜΕ TON ΑΣΙΜΟ Σε όλους αυτούς, που με πατρική αγάπη μας ρωτούν "ποιόν έχο...
-
Το κοινό δελτίο τύπου στην ιστοσελίδα koinoniki Η πόλη μας χρειάζεται μια δημιουργική ώθηση, μια αποφασιστική αλλαγή, έχει δικαίωμα...
-
Από τις 8 Απριλίου (εδώ) παραμένει αναπάντητο το ερώτημά μας, προς τους δυο Δημάρχους, (Κορυδαλλού κ. Κασιμάτη και Νίκαιας κ. Μπενετάτο). ...
-
Ρυθμίσεις για τα blogs που δεν πρέπει να περάσουν 1. Δήλωση υπευθύνου διαχείρισης Ο νόμος περί τύπου επιβάλλει στ...
-
Με εξορμήσεις σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας φιλοδοξεί να απαντήσει η τροχαία στο πρόβλημα του παρκαρίσματος γύρω από τους χώρους διασκέ...
Σελίδες
Ετικέτες
- "Αυτοδιοίκηση δίπορτο" (26)
- "ekinissi" (3)
- * (25)
- ** (3)
- 16χρονη πόλη (1)
- 1944 (1)
- 28η Οκτωβρίου (1)
- 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ (2)
- Αγιώτατος (1)
- Αθήνα (2)
- Αιγάλεω (21)
- αλήθεια (21)
- αλληλεγγύη (9)
- Αμμόχωστος (1)
- Αναγέννηση (1)
- Ανακύκλωση (1)
- ανεργία (3)
- αξιοκρατία (6)
- απόψεις μελών (6)
- ΑΣΙΜΟΣ (3)
- Αττική (6)
- αυτο-διαχείριση (2)
- αυτο-οργάνωση (90)
- Αυτοδιοίκηση (99)
- αυτοκίνητα (7)
- αφιερώματα (110)
- Βατοπέδι (11)
- βλαχοκαμαρώματα (29)
- βουλευτές (14)
- Γάζα (12)
- Γαρδικιώτης (1)
- Γενννηματάς (2)
- γνώση (11)
- Γουρδομιχάλης (4)
- Γραμματικό (4)
- ΔΕΗ (7)
- ΔΕΘ (1)
- ΔΕΚΑΕΞΑΧΡΟΝΗ ΠΟΛΗ (45)
- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ (15)
- δεν πουλάμε (7)
- δένδρα (12)
- δημόσια κτίρια (8)
- δημοτικές εκλογές 2019 (1)
- διακήρυξη (1)
- ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (85)
- διαφθορα (12)
- Δικαιοσύνη (31)
- Διόνυσος (4)
- Δουλάμης (2)
- Δραπετσωνα (4)
- Εγνατία οδός (1)
- Εκλογές (38)
- εκλογικό σύστημα (4)
- ελαιώνας (1)
- ενέργεια (7)
- ΕΞΑΝΤΑΣ (2)
- Επανίδρυση (7)
- επίκαιρο (2)
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (3)
- Ζαχαρόπουλος (14)
- η δεξιά (21)
- Η Ελλάδα μπορεί (19)
- Η Ευρώπη μπορεί πιο ανθρώπινα (36)
- θέσεις (101)
- Θεσσαλονίκη (2)
- ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΕΝΕΖΟΣ (5)
- Θριάσιο (1)
- Ικαρία (1)
- Ιωαννιδης (5)
- Καθαρή Δευτέρα (2)
- Καίτη Βασιλάκου (1)
- Καίτη Κυλάκου (6)
- καλή χρονιά (6)
- καπνοαπαγόρευση (1)
- Καραθώνα (2)
- Καραμανλής (12)
- Καραπινόκιο (8)
- Καρύδης (4)
- Κασιμάτης (36)
- Κατσέλη (1)
- Κατσικάρης (1)
- Κερατσίνι (5)
- κίνημα ζωής (142)
- ΚΚΕ (2)
- κόλαση (20)
- Κορυδαλλός (130)
- Κορυδαλλος 1 Βημα Μπροστα (1)
- Κοτζιάς (4)
- Κρήτη (1)
- Κρούπης (2)
- Κύπρος (3)
- Κύρκος (1)
- ΛΑΓΟΙ (1)
- λαθρομετανάστες (4)
- Λαμπράκης (1)
- λεωφόρος Σχιστού (2)
- λιθάνθρακας (1)
- λίμνη Κουμουνδούρου (2)
- ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ (1)
- Λογοθέτης (2)
- Μαγνησία (1)
- Μαραζιώτης (3)
- Μαραθώνας (2)
- Μαρία Χατζάκου (1)
- μαύρο χάλι (80)
- Μελάς (2)
- Μεντζελίδης (1)
- μετανάστες (19)
- Μετρό (3)
- μικρομεσαίοι (2)
- Μιχάλης Παπαγιαννάκης (1)
- Μίχας (3)
- Μόσχου (1)
- Μπακογιάννη (2)
- Μπατζελή (2)
- Μπελογιάννης (1)
- Μπενετάτος (8)
- μπισχίνι (1)
- Μπουτάρης (1)
- νέα γενιά (17)
- Νίκαια (52)
- Νικολόπουλος (1)
- Νιώτης (3)
- νοσοκομεία (8)
- ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ (11)
- Νταβίας (1)
- Ντόλιος (2)
- Ντόρα (4)
- Ξυνίδης (7)
- ΟΑΕΔ (5)
- όλα τα κιλά όλα τα λεφτά (4)
- όλοι απέναντι (11)
- οργάνωση (6)
- Π80 (1)
- Πάγκαλος (2)
- παιδεία (4)
- πάμε αλλιώς (2)
- Παναγούλης (2)
- πανεπιστημιακό άσυλο (1)
- Παντελής Οικονόμου (3)
- Παπακωνσταντίνου Θ. (1)
- Παπανδρέου (24)
- Παπαρήγα (2)
- Παπούτσι (2)
- παραγραφή (3)
- παράδεισος (10)
- ΠΑΣΟΚ (56)
- Πασσάς (1)
- πασχαλινα (3)
- Παυλίδης (3)
- Πειραιάς (70)
- Πεντέλη (3)
- ΠΕΣΥΔΑΠ (5)
- Πέτρος Κυριακού (1)
- πληροφορία (9)
- ποδήλατο (9)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (7)
- πουλιά (3)
- πράσινο μέτωπο παντου (63)
- Ραγκούσης (13)
- Ρατσισμός (4)
- Ρόδος (1)
- Σαββόπουλος (1)
- Σαλαμίνα (1)
- σαχλεπίσαχλος (2)
- σεμνοφάνεια (3)
- Σπαθάρης (2)
- στο δρόμο (4)
- ΣΥΡΙΖΑ (5)
- σχόλιο (1)
- ταπεινοφάνεια (2)
- τεχνολογία (2)
- Τζουμάκας (1)
- το κράτος (15)
- Τουρλάκης (1)
- τράπεζες (21)
- Τσέρπος (1)
- Τσίπρας (1)
- υποψηφιοι (1)
- Φασίστες (1)
- φραπέδες (4)
- φραπεδομάχοι (4)
- φρέντο (30)
- φρεντολόγοι (4)
- ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ (30)
- Φυλακές (1)
- Φωτεινόπουλος (2)
- φωτιές (11)
- Χ.ΗΛΙΑΔΗΣ (2)
- χάθηκε ιστολόγιο (2)
- χάλι (51)
- χάσμα γενεών (1)
- Χατζίνας (1)
- Χερσόνησος (1)
- χουρσαλας (1)
- χρηματιστήριο (1)
- bloggers (35)
- en lefko (1)
- JOSEP A. ACEBILLO (1)
- scorpions (3)
- sibilla (1)
- siemens (4)
- stage (1)
- xasodikis (3)
Το δίκαιο, πάντα προϋποθέτει κανόνες εφαρμογής. Αλλά ο πρώτος, (από όλους τους κανόνες), είναι πως δεν επιτρέπεται κανείς να τους αλλάζει, κάθε φορά, σύμφωνα με τα μέτρα του...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ελεύθερα...