Subscribe

RSS Feed (xml)


design by

zen-design!

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Φέρτε πίσω τον Χριστοφοράκο ή φύγετε κι εσείς από την χώρα!


Από τον Παντελή Οικονόμου έγινε η ακόλουθη δήλωση :

Η ατιμωρησία των «χρυσών αγοριών» της κλεπτοκρατίας ξεπέρασε κάθε όριο ανοχής. Μια αλυσίδα «επώνυμων» διεφθαρμένων προσώπων, με διάφορες ιδιότητες, σε διάφορους τομείς του δημόσιου χώρου, με νέους κρίκους της να αποκαλύπτονται συνεχώς, ενώ κανείς, εντεταλμένος γι αυτό, δεν μπορεί να την σπάσει. Να υπονομεύεται ανοιχτά το δημόσιο συμφέρον και να μην το προασπίζει κανείς. Την ώρα ακριβώς που από τον λαό ζητούνται... θυσίες!

Η μη ανάληψη ευθύνης από οποιονδήποτε κυβερνητικό ή άλλο δημόσιο λειτουργό για την εξαφάνιση Χριστοφοράκου είναι σύμπτωμα παρακμής της δημόσιας ζωής στην χώρα μας. Δυστυχώς όχι πρωτοφανές. Αλλά η αποφυγή ανάληψης πρωτοβουλίας από κάθε αρμόδια αρχή για τον εντοπισμό και την επιστροφή του, ώστε να λογοδοτήσει στην Ελληνική Δικαιοσύνη, δεν έχει προηγούμενο. Πριν, λοιπόν, η κρίση νομιμοποίησης της πολιτικής τάξης πραγμάτων πάρει διαστάσεις πανδημίας και «μαζί με τα ξερά καούν και τα χλωρά»... φέρτε πίσω τον Χριστοφοράκο ή φύγετε κι εσείς από την χώρα!


Παντελής Οικονόμου, Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ., πρώην Βουλευτής Α Αθήνας

Βουκουρεστίου 40, 10673 Αθήνα.

1 σχόλια:

Mizi Margueron είπε...

Παρακολουθώ αυτό το blog για λίγο καιρό και σήμερα ένιωθα σαν να έπρεπε να μοιραστώ την ιστορία μου επειδή ήμουν και θύμα. Μετά από να είναι μαζί του για επτά χρόνια, έσπασε μαζί μου, έκανα κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον πάρει πίσω, αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ, λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, τον ικέτασα με όλους, Υποσχέθηκα, αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημα στη μαμά μου και υποψιάζομαι ότι μάλλον έρχομαι σε επαφή με ένα μάθημα που λέγεται Drigbinovia που θα με βοήθησε να ρίξω ένα ξόρκι για να το επαναφέρω, αλλά ποτέ δεν πίστευα σε ξόρκι, δεν είχα άλλη επιλογή παρά να δοκιμάσω το ξόρκι και είπε να μην ανησυχώ πια ότι όλα θα ήταν ωραία που ο πρώην μου θα επέστρεφε, έριξε ένα ξόρκι για λογαριασμό μου εκπληκτικά τη δεύτερη μέρα, ήταν γύρω στις 4:00 μ.μ. Ο πρώην δικός μου είπε, ήμουν τόσο έκπληκτος, απάντησα στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπήθηκε για όλα όσα συνέβησαν, ότι ήθελε πίσω μου, ότι με αγάπησε τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος που λειτούργησε για μένα, έτσι άρχισα να ζούμε μαζί με χαρά και πάλι. Έκτοτε υποσχέθηκα ότι ο καθένας που γνωρίζω έχει ένα πρόβλημα σχέσης, θα βοηθήσω ένα τέτοιο πρόσωπο αναφερόμενος στον μοναδικό αληθινό και ισχυρό μάγο που με βοήθησε με το δικό μου πρόβλημα και είναι διαφορετικό από όλα αυτά τα ψεύτικα. Οποιοσδήποτε χρειάζεται βοήθεια εδώ e-mail του: doctorigbinovia93@gmail.com μπορείτε να καλέσετε whatsapp μέσω του κινητού του αριθμού +2348144480786 να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα σε όλους ή το πρόβλημά σας ......

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα...

Διαβαστηκαν περισσοτερο

Σελίδες

Ετικέτες

Το δίκαιο, πάντα προϋποθέτει κανόνες εφαρμογής. Αλλά ο πρώτος, (από όλους τους κανόνες), είναι πως δεν επιτρέπεται κανείς να τους αλλάζει, κάθε φορά, σύμφωνα με τα μέτρα του...
(κλικ) Καραμούζα ΑΣΕΠ για τον Δήμο Κορυδαλλού

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ